Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Veliko priznanje za NAPSer na 70. IPSF Svetskom kongresu u Keniji

sertifikat za treći najbolji edukativni projekat na svetu

Sa velikim ponosom obaveštavamo koleginice i kolege da je National Association of Pharmacy Students – Serbia (NAPSer) na 70. IPSF Svetskom kongresu, održanom u Keniji, osvojio sertifikat za treći najbolji edukativni projekat na svetu u okviru portfolija profesionalnog razvoja za 2024/2025. godinu.

U konkurenciji sa brojnim projektima iz celog sveta, priznanje je dodeljeno zahvaljujući realizaciji prvog ISEIndustrial Skills Event projekta u našem regionu, koji je organizovala Studentska organizacija Farmaceutskog fakulteta – BPSA. Projekat je nominovan od strane zvaničnih delegata IPSF-a i prepoznat kao inovativan, kvalitetan i značajan za unapređenje praktičnih veština budućih farmaceuta.

Na svečanoj ceremoniji zatvaranja Kongresa, uz Asocijacije iz jedne afričke i jedne azijske zemlje koje su zauzele prvo i drugo mesto, NAPSer je sa ovim projektom zasluženo zauzeo visoko treće mesto, što je veliki uspeh za studentsku organizaciju i za ceo region.

Posebne zasluge za ovaj uspeh pripadaju EDU koordinatorima Milošu Mariću i Ani Petrović, kao i članovima tima za 2024. godinu:  Milici Živković, Anji Jakovljević, Rastku Anđeloviću, Jeleni Stanić, Filipu Prici, Heleni Kočbašljiji, Aleksi Ristiću, Tamari Milosavljević, Bojani Lazić i Ani Čićić

Ovo priznanje je još jedna potvrda kvaliteta rada Studentske organizacije Farmaceutskog fakulteta  i NAPSer-a, snažan podstrek da nastave sa razvojem projekata koji doprinose stručnom usavršavanju i profesionalnom razvoju studenata farmacije u Srbiji.

 

Čestitamo celom timu na izuzetnom uspehu!

Vamtam
Vamtam

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor

#MedSafetyWeek

#MedSafetyWeek 2025

Poziv zdravstvenim radnicima i građanima da prijavljuju sumnje na neželjene reakcije na lekove   Prijavljivanjem sumnji na neželjene reakcije na lekove možete da doprinesete bezbednijoj

Read More »