SFUS
Misija i Vizija
Misija
Saveza farmaceutskih udruženja Srbije (Savez) je povezivanje farmaceuta zaposlenih u:
- sistemu zdravstvene zaštite,
- proizvodnji i distribuciji lekova,
- regulatornim telima i
- obrazovanju i istraživanju u oblasti farmacije,
u cilju unapređenja zdravlja i dobrobiti pojedinca i društva u celini.
Povezivanje se ostvaruje putem rada članova u telima, komisijama i Sekcijama Saveza, koji će doprineti unapređenju farmaceutske struke, očuvanju tradicije i ugleda farmaceuta u zemlji i inostranstvu.
Vizija
Cilj Saveza je da učestvovanjem u ostvarenju zdravstvene politike, preko unapređenja farmaceutske delatnosti, doprinosi razmeni iskustava u stručnom, naučnom i organizacionom pogledu i informiše javnost o radu i društvenom značaju farmacije i farmaceuta i u tom smislu postane partner ostalim učesnicima u ostvaranju zdravstvene i društvene uloge farmaceuta.
Naša vizija je takođe i dobra saradnja sa sličnim udruženjima u regionu, a posebno u zemljama regiona i Evropske Unije.
Politika kvaliteta
Održavanje kvaliteta i neprekidan rad na njegovom daljem poboljšavanju je prioritet rukovodstva i svih zaposlenih. Takvim pristupom obezbeđujemo ispunjenje očekivanja dosadašnjih članova i korisnika naših usluga, kao i pridobijanje novih. Takođe, obezbedujemo i uspešnu saradnju sa svim zainteresovanim stranama poput državnih organa, regionalnih i međunarodnih srodnih organizacija, stručnih udruženja, kao i svih ostalih fizičkih i pravnih lica.
Cilj SFUS je da se za svoje mesto izbori prvenstveno kao stručno udruženje iza čijeg imena stoji kvalitet. Rukovodstvo i svi zaposleni moraju ispunjavati svoje obaveze i poslovno se angažovati, uvek vodeni ciljem borbe za kvalitet i njegovo unapređenje, poštujuci i ispunjavajući ciljeve kvaliteta.
Politika kvaliteta predstavlja osnovu i daje okvir za utvrdivanje i preispitivanje ciljeva kvaliteta. U tom smislu se, kao najvažniji prioriteti u osnovnim aktivnostima Saveza postavljaju sledeći ciljevi:
- Visok kvalitet naših usluga u skladu sa međunarodnim standardima
- Zadovoljstvo članova i svih zainteresovanih strana i trajno zadovoljenje njihovih zahteva i potreba
- Kvalitet znanja zaposlenih, efikasnost i efektivnost organizacije rada
- Sistematska obuka zaposlenih, poboljšanje njihovih znanja i veština
- Blagovremeno i adekvatno planiranje svih aktivnosti
- Permanentno preispitivanje i poboljšavanje kvaliteta procesa sa ciljem poslovne izvrsnosti
- Zadovoljstvo korisnika usluga u prvom planu, uz negovanje partnerskih odnosa kroz međusobnu razmenu iskustva, znanja i zajedničko rešavanje eventualno nastalih problema
- Poverenje i ugled kod korisnika, partnera i članova
- Uspostavljanje dobre interne i eksterne komunikacije u cilju prenošenja vrednosti, znanja i informacija.
Savez će sprovođenjem Politike kvaliteta obezbediti prisutnost, konkurentnost i prepoznatljivost svojih usluga. Politika kvaliteta će zbog toga biti stalno preispitivana i prilagođavana ciljevima Saveza.